25 Temmuz 2015 Cumartesi

İş Görüşmesine gideceğim ben!

Hanımlar! Beyler! Romalılar! 

Sizin haberiniz yok ama ben Kpss'ye hazırlanmaya karar kıldım. Eylül sonu başlıyorum çalışmaya aksilik olmazsa fakat bunun öncesinde yaz aylarını değerlendirmek, birikim yapmak, boş oturmaktan kurtulmak için iş başvurusu yapıyordum. 

Kendi mezun olduğum alanla ilgili yerlere başvuru yapmayı bıraktım zira tecrübe istiyorlar hep bu yüzden bir ay iki ay çalışabileceğim alan dışı yerlere başvuru yapmaya karar kıldım ve bugün kuzenle birlikte bize en yakın mağazaya gidip iş başvurusunda bulunduk iki saat sonra arayıp görüşmeye çağırdılar. Yarın görüşmeye gideceğim, biraz heyecanlıyım çünkü ilk kez bir iş görüşmesine gideceğim. 

Yaz boyu evde sıcaktan bunalmış bir şekilde oturacağıma bir yerlerde çalışıp, vakit geçirmek daha mantıklı:) Umarım yarın ki görüşme olumlu geçer. 

Demem o ki bana şans dileyin! :) Kpss öncesi çalışma tecrübesi edineyim, özel sektörde sürüneyim ki ders çalışmaya daha sıkı sarılayım =D Burnum sürtülmeden kpss'ye odaklanacağım yok :) 

Tess Gerritsen Bıçak Sırtı
Bıçak Sırtı'nın arka kapağı gel beni oku dedi resmen. Merak ettim.
Uzun zamandır polisiye-gerilim okumuyordum.

Migrosta cep boy kitaplarda indirim vardı, Tess Gerritsen'i görünce hemen okumadığım bir kitabını seçip aldım. Tess Gerritsen (Rizzoli&Isles) serilerim hep cep boy ve beyaz kapak temalı olduğu için cep boy alıyorum özellikle :) Martı Yayınlarına buradan sesleniyorum, lütfen Rizzoli&Isles serisinin devamını basın, o yayın haklarını çok rica ediyorum alın. Cep boy, beyaz tema kitap düzenim bozulsun istemiyorum! =D Bıçak Sırtı Rizzoli&Isles serisine ait değil bu arada..

6 yorum:

  1. Merhabalar.

    Sizin için hayırlısı olsun. Siz de kendiniz için hayırlısını dileyin.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Sanki bu yazıyı ben yazmışım gibi hissetim.Aynı dertlerden muzdaripmişiz.
    Kolay gelsin..Fighting^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimize de bol şans diliyorum o halde. Teşekkürler çingu :)

      Sil
  3. Tess Gerritsenin Günahkar kitabını okudum ve çok hoşuma gitmişti , bu kitabı da okuyacağım inşallah yorumunuz çok güzel teşekkür ederim yorumunuz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günahkar benim pek beğenmediğim bir kitaptı daha doğrusu diğer kitaplara biraz sönük kalmıştı. Israrla Rizzoli&Isles erisini öneriyorum. Günahkar da Rizzoli serisinin bir parçası diye hatırlıyorum ama nedense sönüktü bana göre biraz. Bıçak Sırtı seriden bağımsız ama güzeldi. Ben teşekkür ederim efenim :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^