26 Temmuz 2011 Salı

Cennet Ormanı: İçinde Aşk Gizli

Birkaç gün oldu izleyeli. Hiç böyle güzel bir film beklemiyordum. Canım sıkılıyordu ve film ne zamandır bilgisayarda öylece duruyordu, açtım ve izledim. Bayıldım! Daha önce Japon dizisi seyretmişliğim vardı ama film izlememiştim hiç, izlediğim ilk Japon filmi oldu. Bundan sonra Japon sinemasını da takip etmeliyim, güzel şeyler var oralarda^^



Şahane bir afiş değil mi? Afişi bile gel beni izle diyor. Başroldeki kız çok sevimli, izlemeye doyamadım. Esas adamı ise Nakatsu sandım filmin yarısına kadar sonra o olmadığına kanaat getirdim:)) Ama çok benziyor!



Konusu: Shizuru ve Makato üniversitenin ilk günü bir yaya geçidinde tanışırlar. Daha sonra Shizuru'nun adımıyla arkadaş olurlar. İkisinin ortak bir yanı vardır: Farklıdırlar! Shizuru 21 yaşında olmasına rağmen çok daha küçük bir görünüme sahiptir çünkü büyüme hormanları durmuştur. Bebeklik dişleri bile hala duruyordur, düşünün. İlginç kıyafetler, çocuksu halleriyle aslında çok şirin bir karakterdi.

Makato ise, doğuştan karnında yarası olan ve sürekli ilaç kullanmak zorunda olan biri. Hayatı boyunca ilacın pis koktuğunu düşünüp insanlardan uzak bir yaşam sürmüştür. Öyle ki okulun yanındaki fabrikadan yükselen iğrenç koku onu mutlu eder çünkü kendi kokusunu bastırdığını düşünür. Aslında ilaçta koku falan yoktur, boşu boşuna asosyal olmuştur.


Çok yalan söylerdi...  Hayatımdaki tek öpücük... Cennet Ormanı: İçinde aşk gizli 

 -Orjinal Boyut-

Makato bir gün bir orman keşfeder, giriş yasağı olan bir ormandır ama o çitleri aşar ve ormana girer, arkasından Shizuru. İkili ormana keşfe çıkarken fotoğraf çekerler bol bol. Makato fotoğraf tutkusunu zamanla Shizuru'ya aşılar. İkili fotoğraf makineleri ellerinde harika zaman geçirirken bir gün Makato okulun popüler kızı Miyuki'den hoşlanır. Shizuru ise Makato'ya aşık olmuştur çoktan. Sevdiği adam başka birini sevince fedakarlık yapar ve Miyuki ile Makato'ya yardım eder.

Güzel bir film, beğeneceğinize eminim. Filmin sonu çok güzeldi. Fotoğraf sergisi sahnelerine bayıldım! Çok anlamlıydı.

8 yorum:

  1. ananmm yalnış mı gördüm ordaki usa-tan mı? evet evet usa-tan bende izliyeyim bari güzele benziyor..sağol çingu ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  2. Güzeldi güzel, izle :) İyi seyirler^^

    YanıtlaSil
  3. süper filmdi.. sergideki en son fotoğrafa bayılmıştım:)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle. Onca zaman boşuna bekletmişim filmi. Gerçekten çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. [...] *hayatımdaki tek öpücük: …içinde gerçek aşk olan. Sen ne umarak aradın bilmem ama güzel bir japon filmine götürebilir bu cümle seni. Tıkla dostum. [...]

    YanıtlaSil
  6. yaaa nerdne izleyebilirim hiçbiyerde bulamadıım yeppudada sadece 2. part ı var oof off :/

    YanıtlaSil
  7. Uzun zaman oldu izleyeli , çok güzeldi çok beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  8. yeppudaada tam izleyebilirsin ama vk videolarında sorun olduğu için DNS ayarı yapman gerek.İki bölüm demişsin filmi iki parçaya ayırmışlar.Dizi değil ki bu. :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^