3 Ağustos 2011 Çarşamba

My Girlfriend is a Gumiho ♥


my girlfriend is a gumiho fanart wallpaper
-Orjinal boyut için tıklayınız-



Mi Ho: Senden farklı olmam sorun değil mi?
Dae Woong: Sorun. İmkansız... ve mantıksız.
Delirdiğimi düşünecek kadar sorun. Ama seni seviyorum. Sorun olmadığı için sevmiyorum...
Seni sevdiğim için... Hiçbir şey sorun değil.
♥♥♥
Dae Woong: İhtiyacın olduğu için mi beni seviyorsun?
Mi Ho: Seni seviyorum. Bu yüzden sana ihtiyacım var. Seni sana ihtiyacım olduğu için sevmiyorum. Seni sevdiğim için sana ihtiyacım var.

9 yorum:

  1. Nomu nomu nomu çuhae :D Bu diziyi izlemeye başladığımdan beri en çok söylediğim replikti. Hele parmaklarıyla ve gözüyle işaret edip bir de üstüne bu repliği söyleyince tadından izlenmiyordu ;D Ah bir de o unutulmaz OST Fox Rain'i hala dinlerim ^^ Başrolleri de bir o kadar sempatikti ki. İzleyeli neredeyse 1 sene oluyor. Tekrar mı başlasam ne ?! :D

    YanıtlaSil
  2. Herkesin en sevdiği replik o :D Ben daha 13. bölümdeyim:) Son üç bölüm kaldı. Bu sahne ve diyalog çok hoşuma gittiği için çalışma yapmak istedim. Dizinin müzikleri çok güzel, ben de en çok fox rain'i sevdim. Nomu nomu nomu komawo yorumun için :P

    YanıtlaSil
  3. nomu nomu nomu cuhae oyy deştin akşam akşam nasıl sözler bunlar. içten dürüt ifadeli replikleri severim.

    YanıtlaSil
  4. Nomu nomu nomu cuhaye =D Çok güzel bir sahneydi. Bir de hoi hoi sahnelerini seviyorum :P

    YanıtlaSil
  5. Gumiho'ya gurban :D Bir kere yağmur yağarken aklıma bu dizi müziklerinden biri gelmişti ve biraz mırıldanınca yağmur durdu. Anam, kesin gumihoydu diyerek Goo Yong-ha'ya bağlayayım durumu :)
    Asıl bana bu yorumu yazdırtan şeye geleyim.Resmi çok güzel hazırlamışsın. Yalnız şu sol alt taraftaki kısma bakınca ilk anda aklım çıktı valla. Ne güzel kaynaştırmışsın, ilk bakışta sanki tek fotoğraf gibi geliyor insana

    YanıtlaSil
  6. Ben de artık ne zaman yağmur yağsa aklıma gumiho'yu getireceğim gibi :D Diziye başlarken böylesine güzel bir şey izleyeceğimi hiç bilmiyordum, çok beğendim çok^^

    Çalışmayı beğenmene sevindim, teşekkürler^^ Fotoğraflar biraz geri planda kalsın diyaloglar öne çıksın istediğim için fotoğrafları biraz kaynaştırdım arkaplan ile :)

    Boş vakti olan herkesi Photoshop derslerine bekleriz efem :P

    YanıtlaSil
  7. Resim çok güzel olmuş bu diziyi izleyeli 3-4ay oldmuştu bu sözleri untmuştm gerçektnd güzel sözler"seni sevdğm içn sana ihtiyacm var". Fow raini bnd dinliyorum güzel şarkı hüzünlendirio insanı .shin min aha bayılıyorum zaten nomu nomu nomu çuhae shin min ah

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler^^ O şarkıyı ben de çok sevdim, dinleyip duruyorum. Dizi boyunca bu sahneyi çok sevdim. Dizi baştan aşağı güzeldi gerçi ya neyse :)

    YanıtlaSil
  9. Nomu nomu nomu cuvaee ayy çok guzelll yeminlen bayildim olay ful km ki saten sonra en iyi dizim'-'

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^