13 Temmuz 2011 Çarşamba

So Ji Sub - Wallpaper

Ne zamandır photoshop yok pc'de. Geçen gün Taeyang fotoğraflarına bakarken wallpaper yapasım geldi portatif photoshop cs3 indirdim. Meraklısına tavsiye ederim, kurulum gerektirmeyen çift tıklamayla anında hazır olan bir photoshop, üstelik yenilerden sayılır; cs3.  Ben önceden cs2 kullanıyordum şimdilerde feci halde cs3'e alıştım, bazı uygulamaları çok pratik.

Neyse Google'da Tae fotoğrafları ararken karşıma bir SJS fotosu çıktı. Fotoğraf tam benlikti; kocaman ve kaliteli: Al beni kullan, photoshopta evir çevir, çalışma yap diyordu. Kaydettim sonra başladım SJS'nin o konseptteki diğer fotoğraflarını bulmaya. Hepsini bulunca aşağıda gördüğünüz çalışma çıktı ortaya. Renkler konusunda yine çok kararsız kaldım ama bu hali güzel geldi bana. Masaüstü arkaplan olarak çok hoş duruyor. Başka bir zaman inşallah Taeyang çalışması yapacağım, aklımda :P
so ji sub wallpaper



So Ji Sub hayranlarına gelsin bu çalışma :) Kaktüs çiçeği makino, özellikle de sana :P

22 yorum:

  1. çok güzel görünüyo gerçekten bi de Lee Min Ho versiyonu olsa ekrana yapışırdım heralde :D

    YanıtlaSil
  2. benim bile indirip wallpaper yapasım geldi, kaktüs eminim bayılacaktır :D :D ellerine sağlık mydestiny'cim.

    bir de dikkatimi çekti, en sağdaki haliyle sjs sanki biraz yoo ah in'i andırmış...

    (ayrıca song joong ki için de böyle bir çalışma yaparsan duacın olurum :D :D)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler^^ Le Min Ho çalışmam vardı aslında, bof zamanında yapmıştım. Biraz kurcalayayım pc'yi bulabilirsem eklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Zaten bilerek indirme linki koydum belki heveslenip ps'ye başlayan olur diye :P Teşekkür ederim :) Şimdi yoo ah in fotolarına baktımda sahiden andırıyor. Sjs'nin bu imajı çok hoşuma gitti şu sıralar nasıl takılıyor bilmem ama bu hali çok güzel görünüyor:)) Joong Ki için yapacağım, tamam :)

    YanıtlaSil
  5. valla çok sevinirim :D bu arada blogun üdt kısmındaki fotoya bayıldım yaa Dok Go Jin süper :D

    YanıtlaSil
  6. İzlerken sürekli foto çekiyorum greatest love'dan, birkaç dok go jin çalışması daha yapacam inşallah :D

    YanıtlaSil
  7. destinyyyy eridim burda, ellerin dert görmesin :D :D :D
    sony için yaptığı reklam çekimlerinden bu fotolar, saçları hacimli durduğu için daha bir hoş çıkmış yüzü, şu sıra ne yazık ki hallyu tarzı yapıyor, kafasına bone gb geçirilmiş o saç şeklini hiç sevmiyorum zaten kimseye yakışmıyor o bone saç :(
    benim geçen sefer ki photoshop hikayemi biliyorsun, haricim mort olmuştu tam o sıralarda, gerçi suç programda değil usb giriş kanalındaydı ama olsun hala korkuyorum :S ama yine heveslendim içten içten :)
    çok güzel olmuş demiş miydim bu arada :D :D (bütün hafta gelir buraya yazarım artık, çok güzel olmuş diye :P )
    :D tekrar eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Beğenmene sevindim :D SJS çalışmam yoktu bu sayede oldu :) Bu tarzını çok beğendim ya keşke böyle devam etseymiş, acayip cool fotoğrafları var. Hallyu saçı ben de pek sevemedim, bütün ünlüler kapılıp gitti o dalgaya ama yine de yok, sevemedim. Bir tek Min Ho'da seviyorum biraz, ona da gözüm alıştı heralde bilmiyorum :D

    Ah malesef photoshopla ilk deneyimini biliyorum :D Şanssızlık! :P Bir ara her şeyi yedeğe alıp tekrar denemelisin bence :) Tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Oh oh iyiki olmuş, daha niceleri olur inş :D misal bir blog teması olsun, efendime söliim, hem sonra sen o temayı kullanmak istemesen bile ben kullanırım kendi bloğumda :P :D :D

    Lee min ho'yu o kıvırcık saçlarla görünce, düz saçlı her halini sever olduk belki ondandır :D

    "Bir ara her şeyi yedeğe alıp tekrar denemelisin bence :) " yanlışlıkla format attıp içini boşalttığım bir bilgisayar var evde onda deneyeceğim ( böyle yazınca elektronik düşmanı gb gözüktüm ama ben normalde cidden sağlam bilg kullanırım hahah :D )

    ben teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  10. bir ara tema yapmayı denemiştim ama sonra ne olduysa askıda kaldı iş, sen söyleyince yine düştü aklıma; denemeliyim. Sonuç başarılı olursa tüm çekik aktörlere bir tema yaparım artık :D Şimdilik banner yapıyorum :D Blogun kabul ediyorsa bu fotolardan bir banner yapayım sana? Boyutları söylemen yeterli :)

    Lee Min Ho'nun kıvırcık hallerini de severdim ben oysaaa :D Yine de bu hali daha güzel ama :)

    Yanlışlıkla format atıp içini boşalttın demek pc'nin :D Süpersin! Ee hazır boş bilgisayar var madem hemen indir dene, hatta sana fotoğraflı küçük dersler hazırlayayım ben ufaktan. Birleştirme olayını öğrendin mi tutabilene aşkolsun :D

    YanıtlaSil
  11. @makino @mydestiny: Lee Min Ho'nun her halini itinayla severim :D elimde değil seviyorum :)
    kıvırcık saçlı, düz saçlı, uzun saçlı, kısa saçlı, apachi stayla saçlı, hallyu saçlı hiiiiç fark etmez :D adam nerdeyse 24 yaşında beni yeniyetme ergenler gibi oppaaaaaaaaa diye miyavlatcak, o derece :D (aklıma Üsküdara Giderken'de söyledikleri "sevdim mi tam severim" şarkısı geldi, o kadar kıro değilim ama, valla değilm :D )

    YanıtlaSil
  12. Lee Min Ho işte ya, sevdiriyor kendini kerata :D City Hunter'a kadar sevdik Min Ho'yu, Jang Geun Suk gibi sonradan uçuk bir imaja bürünmediği sürece de severiz zannımca :D

    YanıtlaSil
  13. ben tema mı demişim 1aslında banner demek istemiştim :D Blogum her zaman sjs banner'ına açık ;) koordinatları veriyorum efem... 960 × 80 pixels :D :D :D (ellerin dert görmesin :) )

    örtmenim ben derse başlamaya hazırım :) programı kurdum bilgisayara :) ne zaman vaktin olursa o resimli anlatımlarını çalışmaya hazırım ;) o birleştirme olayını yapmam lazım, hatta boş bir sokağa başka bir nesne yerleştirmem lazım, bunu nasıl yapabileceğimi de öğrenebilirsem asıl o zaman beni tutamazsınız :D

    YanıtlaSil
  14. lee min ho, Jang Geun Suk kadar uçmaz herhalde, gerçi kırmızı halı da uçmuşluğu var ama o sayılmaz :D

    YanıtlaSil
  15. Nazar vardı o çıktı :D Yoksa ne diye düşssün, hiçç :P :D

    YanıtlaSil
  16. Koordinatları not ettim, en kısa zamanda yapacağım :) Fotoğraflı dersleri de akşam sakin kafayla yapmaya başlarım. Boş sokağa nesne yerleştirmek için öncesinde nesnelerin arkaplanını silmeyi öğrenmelisin :D Önce birleştirmeyi öğren, sonra onu da öğrenirsin :)

    YanıtlaSil
  17. @mydestiny @hayalmiyim kesin nazardandır :D çok bozulmuştu ama düştü diye, minho'nun o suratını görünce tırmıştım bayaa bi, bir daha nazara gelmez o bakıştan sonra :D

    YanıtlaSil
  18. [...] fena halde yerinde Sevgili Mydestiny bana banner hazırlamış İlk şahsi banner’im, hemide so ji [...]

    YanıtlaSil
  19. @mydestiny: banner banner banner :D ben de banner istesem :D benim banner ölçüleri bayaa büyük ama 1000x288 pixels :D

    YanıtlaSil
  20. O zaman sana Lee Minho'lu bir banner yapayım ben. Ölçülerin büyük olması daha iyi, ben genelde büyük boy çalışma yaparım çünkü :)

    YanıtlaSil
  21. valla duacın olurum canım :D giderek daha çok seviyorum Lee Min Ho'yu yaa :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^