25 Ağustos 2011 Perşembe

Gündem'e Takılanlar







2 yorum:

  1. Hehe çok sevimli olmuş bunlar :)

    Çingu valla böyle bir gazete olayına girişilmeli diye düşündüm ilk :D

    Photoshop bilgim olsa sadece çinguların haberlerinin olduğu bir gazete çıkartıp bloga eklerdim herhalde. Süper olurdu :D

    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  2. Çingu Partisi Genel Başkanı Lee, benim de kafamda olan şey, çingular gazetesi. Yakın zamanda yapmayı düşünüyorum hatta yardım bile isteyebilirim metinler için:)

    Teşekkür ederim çingu^^

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^