27 Ağustos 2011 Cumartesi

Blogger N'lerini seçiyor!~

Çingu Partisi Genel Başkanı Lee, bana çok eğlenceli bir mim paslamış:) Blog aleminin N'lerini seçiyoruz. İşte benim N'lerim..

Kurallar

Yazının başlığı "Blogger N'lerini seçiyor!" şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz..  (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bi seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.)  Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.

~~ ~~

En İyi Tasarıma Sahip Blogger Bunu Sevdim
En Güncel Blogger : Hikaruivy, Pudra Tozu
En Meraklı Blogger : Selocann
En Çok Gezen Blogger : berre
En Çok Bilgilendiren Blogger : Kaktüs Çiçeği Makino, Selocann, Winpohu
En Çok Özlenen Blogger : Miss Nefertiti
En Çok Eğlendiren Blogger: Kendisi, Mavi, Metropol Günlüğü, Şizo mizo ve Hikaru
En Çok ziyaretçi gönderen: Metropol Günlüğü

Mim tarzı olan bu olayın sonunda en'leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın. Zira en'lerde sizlerin de oyları olsun istersiniz değil mi?


Yazıda adı geçen herkes mimlenmiş oluyor. Ben seçerken epey zorlandım. Size kolay gelsin, zor iş :)



17 yorum:

  1. adımı görmek şaşırttı beni.. :)) teşekkür ederim.. eğlendirebiliyorsam ne mutlu.. :)

    zorlanacağım bir yazı beni bekliyor desene.. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yazıların genelde eğlenceli özellikle son yazın :) Seçmek zor oluyor, düşünmek lazım üzerinde :)

    YanıtlaSil
  3. Hem güncel hem de eğlenceli seçilmişim. Daha ne isterim? :P

    Teşekkür ederim mydestiny'cim. En kısa zamanda hatta belki bugün yapıcam bu mim'i. Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  4. Öylesin valla :) Bekliyoruz yazını. Bu mimin izini sürmek eğlenceli :P

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canım bir kategoride bana da yer vermişsin:) bu mim çıkış yeri mimlenenler adlı blog ve ben orada yazaqrlardan biriyim, haliyle ben de cevapladım. o nedenle sen beni cevaplamışlardan say:) mim çok severim, mimlenmek ayrı keyif doğrusu:)

    http://mimlenenler.blogspot.com/2011/08/mim-blog-odulleri.html

    YanıtlaSil
  6. 2 ödül almışım burada da, pek mutlu oldum. İkidir gidiyorum valla, Hikaru'dan da iki ödül geldi :)

    Adımı görmek mutlu etti beni çingu, teşekkürler^^

    N'ler çok şık durdu yahu bloglarımızda^^

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim ne demek:) Aa o blogu hiç bilmiyordum ne iyi oldu öğrendiğim, takip ederim artık:))
    Daha önce yazanlar tabi ki cevaplamış sayılıyor:) Ben de seviyorum mim yazılarını takip etmek çok keyifli^^

    YanıtlaSil
  8. İki iki gidiyorsun Lee :)
    Muhtemelen bir çok n listesinde daha göreceksin adını:)

    Rica ederim, güzel oldu bu N'ler :)

    YanıtlaSil
  9. "En cok gezen blogger"larin hepsini toplayacagim ben bu gidisle :D

    YanıtlaSil
  10. Bakıyorum bakıyorum kendimi göremiyorum :D Allah Allah dedim yanlışlıkla yolladı heralde :D
    Çok sağol canım bu sebeple bende bi güncelleme yapayım.

    YanıtlaSil
  11. Bence de :D En çok gezen ve paylaşan biricik blogger sen olunca sonuç böyle oluyor :P

    YanıtlaSil
  12. Mavi'siz en listesi mi olurmuş :P Bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. "En Çok Bilgilendiren Blogger" ben bu sınıflandırmayı çok sevdim :D :D Keşke hocalarımda bunu görselerdi hehee, hocaları geçtim jisub'ım görse yeter bana :P :D
    Örtmen kategorisine de seni eklicem, şimdiden haberin olsun senseinnim :D

    YanıtlaSil
  14. JiSub yazılarından sonra bu ünvanı sonuna kadar hakettin Kaktüs, gururlar dolaşabilirsin :D
    Hikaru'dan sonra bir de senin tarafından öğretmen seçileceğim demek, süper :P

    Bekliyoruz yazını^^

    YanıtlaSil
  15. [...] halde lee, hikaru, mydestiny ve makinosev’e beni de “N”lerinden seçtikleri için şükranlarımı sunuyorum ve mimin [...]

    YanıtlaSil
  16. Seçildiğim için çok teşekkür ederim beyin ikizim ^^ Ben de yazabildim sonunda bu mimi. İşte: http://kendisinsan.blogspot.com/2011/09/blogger-nlerini-seciyor-mim.html#axzz1Xe9KvLSJ

    YanıtlaSil
  17. Rica ederim ne demek :P Hemen bakıyorum en'lerine :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^