22 Ağustos 2011 Pazartesi

İzlemeye devam..

İçimiz dışımız Kdrama oldu ama nedense hala şikayet etmiş değilim sadece zaman sorunsalı var; yetmiyor! Durdurun dünyayı, dizi izleyeceğiz! :P

Eskilerden Gumiho'yu izledim bitirdim geçen. Nasıl eğlenceli ve tatlı bir diziydi. Bugüne kadar bekletmem büyük hataymış. Tavsiye edenlere teşekkür ettim^^


brillant legacy



Lee Seung Gi'yi Gumiho'da keşfettikten ve epey sevdikten sonra bir başka dizisi Brilliant Legacy'ye başladım. Doktor tavsiyesi :P İlk bölüm güzeldi. Lee Seung Gi dışında Han Hyo Joo var, bu oyuncuyu izlemek istiyordum hep. Eun Sung zengin bir aile kızı yurtdışında okuyor, babası ikinci evliliğini yapmış. Üvey anne ve üvey kardeşi var. Bir de müzik konusunda çok yetenekli otistik bir kardeşi var. Babasının şirketi maddi sorunlardan dolayı iflasın eşiğindedir ve kız bunu bilmez. Üstelik babasına doğum günü partisi hazırlarken işler değişir.. Sadece ilk bölümden sevdim bu kızı, çok tatlı, şirin.. Diğer yanda ise Hwan(Lee Seung Gi) var. Şımarık Koreli veletlerden şimdilik. O da yurtdışından dönüyor ama ailesinden daha doğrusu büyükannesinden kaçıyor.. Aynı zamanda Eun sung'un üvey kardeşi Seung Mi ile takılıyor. Seung Mi, oppa oppa diye dolanıyor peşinde.. Oppa diyenlerin sonu belli, esas kız olamadılar daha:)) Ju Se diye bir adam var bir de, sanırım Eun sung'a aşık olacak. 49 Days'in kötü adamı burada iyi bir adam izlenimi verdi, ilerleyen bölümlerde kötüleşir mi bilmem... Dizi hali hazırda böyle bir şey. Başlangıçta 20-24 bölüm düşünülmüş ama çok beğenilince 28 bölüme uzatılmış, rekor kırmış bir diziymiş. Beğenmedim diyeni duymadım:))



Beautiful Spy ya da Spy Myung: En yenilerden, 2011 yapımı. On bölüm peşpeşe izledim ve şimdi beklemek zor geliyor:) Kore ile aynı anda izlemenin dezavantajı, beklemek. Şimdi 11. bölüm iniyor bir an önce izlemek istiyorum. Biraz komik bir konusu var ama güzel işliyor senaristler sağolsun. Kuzey Kore ajanı Myung-wol(Han Ye-Seul) düşünmeden hareket eden biridir ve yine düşünmeden hareket etmesi sonucu işler karışır. Bir anda görevi değişir ve: Ünlü sanatçı, oyuncu Hallyu star Kang Woo'yu kaçırmak üzere Güney Kore'ye sızar. Kang Woo'nun yanına öncesinde bir hayran olarak yaklaşmaya çalışır ardından koruması olur.. Çok beğendim diziyi, umarım böyle güzel devam eder. Eric Mun'u ilk kez izliyorum vee erkek oyuncular listeme alıyorum kendisini:)) Han Ye-seul'ü böyle bir karakterle izlemek güzel oldu çünkü kendisini Noelde Kar Yağacak mı? dizisinde izlemiş, sevmeme rağmen oyuncuya yazık olduğunu düşünmüştüm. Böyle hareketli bir romantik komediyle dönmesi güzel oldu^^

Sekizinci bölümde çok komikti özellikle. Bakınız şu aşağıdaki sahnede çok eğlendim! :D


spy myung kore dizisi

En son yüzünü kapat bile dedi :D

Bu ikisi dışında beklettiğim diziler var: Protect the Boss ve Scent Of a Woman.
Protect the Boss dizisini twitterda çok görüyorum, herkes bayılmış! Çok komik bir dizi sanırım. O çocuksu patronu nomu nomu nomu merak ediyorum! :D 7-8 bölüm çıksın o zaman başlayacağım, sabredebilirsem.

patronu koru

scent of a woman korea


Scent Of a Woman Lee Dong Wook'un askerden döndükten sonra çektiği ilk dizi. Döner dönmez çok konuşulan bir dizide üstelik Kim Sun Ah ile başrolde oynuyor:) Dönüşü güzel oldu. Gong Yoo duy da ders al. Askerden döneli ne kadar zaman oldu bir dizi anlaşması yapıp da sevindirmedin bizi. Ayıp valla!!^^

14 yorum:

  1. İçimiz dışımız Kdrama oldu ama nedense hala şikayet etmiş değilim sadece zaman sorunsalı var; yetmiyor! Durdurun dünyayı, dizi izleyeceğiz! :P

    Bu sözlerine sonuna kadar katılıyorum :) Süppperrr :D

    YanıtlaSil
  2. Durumumuzu iyi özetlemişim dimi :D

    YanıtlaSil
  3. 4 dizi de birbirinden güzel, ellerine sağlık çingu :)

    Han Hyo Joo'yu afişte görünce bir hoş oldum, bir de hemen sağında Taeyang var. Daha ne isterim.

    Alt tarafta da artık zevkten 4 köşe olmamı sağlayan Kim Sun Ah.

    2011 yazını ben çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. 1 ay boyunca günde neredeyse 14-16 saat sadece dizi izledim ama hala eskileri bitiremedim:(( nasıl bir sektördür bu Kore'de anlamadım.. sadece dizi izliyorum fena halde.. yakında damardan almaya devam edicem.. doktor tavsiyesi: günde 8 kez damardan kdrama..:)

    YanıtlaSil
  5. 2011 yazını ben de çok sevdim çok bereketli geçiyor :)

    Hep de senin sevdiğin isimer yanyana gelmiş değil mi :D Kim Sun Ah, Hyo Joo, Tae :D

    YanıtlaSil
  6. İzle izle bitmiyorlar valla. Ben en çok merak ettiklerimi izledim. Brilliant kaldı bir, o da biter yakında. Zaten yenilerden fırsat olmuyor ki :) 16 bölüm olduğu için biri bitmeden diğer başlıyor, işin yoksa yetiş :D

    YanıtlaSil
  7. Bu arada Gong konusunda sana yeniden yüzde binbeşyüz katılyıroum. :) Hafta 7 Gün 24 saat yetmiyor anacım yetmiyor dizilere :D

    YanıtlaSil
  8. Ahhh Gong Yoo niye bir dizi çekmiyor hala bilmiyorum. Şu son dönem dizilerden birinde Gong olabilirdi pekala.. Bir gün 48 saat olsaymış aslında, belki yetişirdik :P :D

    YanıtlaSil
  9. İçimiz dışımız Kdrama oldu ama nedense hala şikayet etmiş değilim sadece zaman sorunsalı var; yetmiyor! Durdurun dünyayı, dizi izleyeceğiz!

    herkesin içindekini söylemişsin durumumuz bu kadar güzel özetlenebilirdi :)
    fırsat buldukça izlememe rağmen izleyemediğim ve çok merak ettiğim dünya kadar dizi var ve her gün bir başkası eklenmeye devam ediyor ve gerçekten zaman yetmiyor :(
    kore dizi senaristlerine ve yapımcılarına söylesek buna bir çözüm bulabilirlermiki sonuçta bu hale onlar yüzünden geliyoruz dimi:D

    YanıtlaSil
  10. vay be..lee seung gi var..izlenmez mi ya.Konusuda pek bir hoşuma gitti.49 Days'in nappeun namja'sıda orada hee..Vay vay vay..Diğerleride güzele benziyor.Bakmak lazım bir ara.. :)

    YanıtlaSil
  11. Ben eskilerden çok merak ettiklerimi, izlenmelikleri izledim sayılır :)) Yeniler peşpeşe geliyor beklemek ve yetişebilmek zor oluyor =D

    Bilim adamları toplanıp bu soruna çözüm bulmalı :D

    YanıtlaSil
  12. Lee Seun Gi'nin izlemeye başladığım ikinci dizisi başka dizisi var mı bilmiyorum ama güzel gidiyor. 49 Days'in kötü adamı burada iyi bir karakterde, inanasım gelmiyor :P

    YanıtlaSil
  13. Bu postu okudukdan sonra Beautiful Spy ile Protect the Boss a başlamıştım.Protect the Boss harika gidiyor tabi.İzlerken gülmekten ölüyorum bazı zamanlar.Yok böyle bi başrol :D

    Beautiful spy benim için tam bi hayal kırıklığı sadece Eric Moon'u izlediğim için vaktimi boşa harcamadığımı düşünüyorum.Nedense finaline hala içimden yağdırıyorum.Sinirim geçemedi. -_-

    Brilliant Legacy'yi Lee Seun Gi için izlemek istedim hatta indirdim.İnternette kızın Lee Seun Gi'ye çektirdiğini felan okudum tabi bir sürü spolierle birlikte.Sonra bir anlık gafletle hepsini sildim şu anda pişmanım gitti 28 bölüm :S Bi gün izlicem kaderimde var... çünkü Lee Seun Gi var :D Ama buluşmamız başka bahara kaldı :) Şimdi dramawikiye baktım da her hafta birinci olmuş yav.

    Scent of Woman'ıda listeme aldım yakında izlicem.Of artık görev gibi gelmeye başladı sadece bana mı oluyor.Güzelmiş kesin izlemem lazım hissi :D

    YanıtlaSil
  14. Kesin izlemeliyim hissi bende de var. Listem uzadıkça uzuyor bu his sayesinde :D Protect the Boss süper gidiyor, her bölüm çok eğleniyorum. Şu sıralar 16. bölümün TR altyazısını bekliyorum deli gibi! :D Beautiful Spy ilk bölümler iyi gidiyordu severek izliyordum ama bir süre sonra tekrara düştü resmen. Son 5-6 bölüm hep aynıydı farkettiysen: Biri kaçırılır, biri tehdit edilir, biri diğerini kurtarmaya gelir vs vs.. Başladığı devam ettiremediler malesef :/ Final hele çok saçmaydı.

    Brilliant Legacy'i bitirdim. Güzel bir diziydi gerçekten. Lee Seun Gi benim için ikinci plana düştü yalnız dizide :P İkinci adamı sevdim dizi boyunca :D Yazık olmuş 28 bölüme. Nasıl sildin O.o Ben sevmediğim dizileri bile silmeden önce uzun uzun düşünürüm :D Sonuçta o kadar indirmişim yanii :P

    Scent of a Woman'a daha başlamadım. Bu akşam açılışı yapmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^