12 Ağustos 2011 Cuma

T.O.P'nin yeni saçları~




Evet T.O.P ve yeni saç rengi. Yine beklenmedik bir tarz. İşin kötüsü bir süre sonra bu saç rengine ve modeline alışacak olmamız! :D Gayet normal gelecek, yadırgamayacağız ve yadırgayanlara gözlerimizi devirerek bakacağız :D Büyük ihtimalle! :P

Koreli popçular çok cesurlar. Moda ve saç konusunda gidebildikleri kadar gidiyorlar. Bu saç-imaj bir Türk şarkıcıda olsa demediğimizi bırakmazyız belki de :D Koreliler yapınca çok uçuk bir şey bile olsa önce bir duruyoruz sonra alışıyoruz. T.O.P'nin siyah saç rengine dönmesi dileğiyle^^

Kaynak ve ayrıntılar için -tıklayınız-
@Allkpop

18 yorum:

  1. Haklısın bu konuda hatta kendisi bu konu üzerine güzel bir yazı yazmıştı. benim aşkım bile maçoluktan laytlığa geçiş yaptı:( drama çekince kaçınılmaz oluyor. hele ki pop müzik dünyasında imkansız. ama G.dragon ve T.O.P. beni en çok şaşırtan kişiler çok sevimli buluyorum. super junior du sanırın geri dönüş fotoğraflarını görünce resmen küçük dilimi yuttum yok artık diye bağırmışım ama hakkatende sınır yok.

    YanıtlaSil
  2. Kendisi'nin yazısından haberim yok eminim ilginç tespitler yaparak eğlenceli bir yazı yazmıştır, kurcalayayım bir arşivi:) Bigbang doğru düzgün takip edebildiğim, bıkmadan dinlediğim iki gruptan biri(diğeri: BEAST) GD ve TOP'nin saç stillerine alışkınım ama TOP'de biraz tuhaf duruyor. GD'ye ne yapsa çok yakışıyor, çok sevimli oluyor kereta :P TOP'ye nedense siyah saçı yakıştırıyorum. Popçu olmanın dezavantajı (belki de avantajı :P ) bu olsa gerek. Habire yenilenmek zorunda olduklarından en uçuk şeyleri bile yapıyorlar. Suju'nun dönüş fotoğraflarına tepkimiz aynıymış :P

    YanıtlaSil
  3. bence siyah değil de platin sarısına da dönüş yapabilir :) ama siyah da fena oluyodu hani :D
    valla ne diyim ben şimdiden alıştım bu saç rengine, sevimli olmuş :) bugün twitterda da yazdım durdum, ben bu aralar pek bi seviyorum bu çocuğu, ne yapsa tepkim "ayyy ne şeker olmuş yaaa!!!" olabilir :D bir süre de ne yapsa yadırgayamayacağım valla :)

    YanıtlaSil
  4. Bir önceki saç renginin adı platin sarısı oluyor sanırım :D Evet o da fena değildi. Şu saç rengini beğenmedim valla. Siyah renkte ısrarcıyım :P

    YanıtlaSil
  5. --İşin kötüsü bir süre sonra bu saç rengine ve modeline alışacak olmamız! :D Gayet normal gelecek, yadırgamayacağız ve yadırgayanlara gözlerimizi devirerek bakacağız :D Büyük ihtimalle! :P--
    İşte bu! Bunu hep yaşıyorum.Hatta şimdiden alıştım bile sanırım. :P Bir de azcık göbek mi yapmış ne? Yoksa gözlerim beni yanıltıyor mu?

    Dediğin gibi GD'de garipsemiyorum ama T.O.P ya bu! :D Nedense hep ağır abi olmasını bekliyorum. :D

    Bu saç şekli muhteşem bence. http://www.youtube.com/watch?v=h7FX3UUNIFg ~~

    YanıtlaSil
  6. demek tek garipseyen ben değilmişim yani tamam asya moda tarzı da yani bu kadarda olmaz hani. dur bakalım bir de klip çekseler nasıl olacak o püsküllü yarı çıplak halleri ile:)

    YanıtlaSil
  7. Klipleri de tanıtım fotoğrafları kadar ilginç olacaktır bence:)

    YanıtlaSil
  8. Hepimizin yaşadığı bir durum olsa gerek. Nelere alışıyoruz, TOP'nin saçlarına mı alışamayacağız :P Benim gözümde de TOP hep ağır abi olmak zorunda :D Ama ne mümkün! :P Fotoğrafı inceledim de dediğin gibi sanki çok hafif göbeği var ya da ceketini iliklediği için + dar(üstelik yüksek bel :P ) pantolon giydiği için öyle görünüyor olabilir :D

    YanıtlaSil
  9. altın kızlara benzemiş ama seninde dediğin gibi bir süre sonra bu dediğimi unutcam sanırım :D

    YanıtlaSil
  10. Haha "Altın kızlar" benzetmesi cuk oturdu sankii :P Süper ! :D

    YanıtlaSil
  11. merci :) bu arada photoshop dersinde bir dahakine şöyle bir şey deneyelim mi? diyelimki bir ünlü fotoğraftan kesip bir restauranta yada sokağa yerleştirelim :D bunu yaparken hiç kötü niyetim yok baştan söyleyeyim :D

    YanıtlaSil
  12. Olur yapabiliriz. Zaten kafamdaki ders, arkaplan temizlemeydi. Arkaplan temizledikten sonra kişiyi başka bir mekana yerleştirebiliriz. Sjs'yi nereye yerleştireceksin merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  13. aaa nasıl anladın o ünlünün sjs olduğunu :D o kadar da üstü kapalı anlatmıştım :D gözünden de birşey kaçmıyor ;) :P

    YanıtlaSil
  14. Aa Sjs denedi mi hemen yanında bir de makino ismi anılıyor artık bilmiyor musun :P :D

    YanıtlaSil
  15. Çok kötü olmvş yaa civciv sarısı bide normal sarı olsa neyse artk sarı,kızıl,patlcan moru,karamel normal geliodu ama turuncuyla civciv sarsı hç yakşmıo bana bu renklern normal geleceğni sanmıyorum inş.o güzel siyah saçlarına döner secret gardnn parodysnde bu saclarla hyun bini canlandrdğnı düşnsene:( bu arada ayakkabılard berbat ....

    YanıtlaSil
  16. :P beni şımartıyorsunuz efem :) pardon senseinnim :) dersleri 4 gözle bekliyorum artık :D

    YanıtlaSil
  17. Keşke yorum yazarken şu harfleri yutmasaydın:) T.O.P'dir ne yapsa yeridir, son zamanlarda saçlarıyla fazla oynuyor bu çocuk^^

    YanıtlaSil
  18. :D :D Yeni ders, çok yakında, takipte kalın efem :P

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^