5 Ağustos 2011 Cuma

Photoshop, ders: 3

Selam!!^^

Açıkçası üçüncü ders ne olsun diye epey düşündüm aklıma bir şey gelmedi. En sonunda bu basit dersi hazırladım. Bütün fotoğraflar babyface olacak artık :D

Song joong Ki fanart





Derste kullandığım foto: Song Joong Ki
***
*** 
*** 
*** 
*** 
***
Bitti :) 

Canlı renkler içeren fotoğraflarda çok güzel duruyor bu ayar. Bu uygulamayı her çalışmanın sonunda kullanıyorum. Bazen renkler çok koyu olduğundan güzel durmuyor o zaman "soft light" modunu seçiyorum. Var ile yok arası bir şey oluyor :D

*Çalışmalarınızı kaydederken en son küçük bir pencere çıkıyor, oradaki değer çubuğunu en sona getirip kaydediyorsunuzdur umarım. Çalışmanın kalitesini düşürüyor aksi takdirde.

Sonuçları bekliyorum^^

19 yorum:

  1. Şimdi dersten çıktım. :P
    İki gündür üzerinde uğraştığım Tae resimleri kobayım oldu bu sefer.

    Orjinaller: http://i.imgur.com/lmRRx.jpg
    http://i.imgur.com/DqIGP.jpg

    Yumuşayanlar: http://i.imgur.com/4tIwx.jpg
    http://i.imgur.com/tCTsu.jpg

    Bu dersi çok sevdim, yararı olacak çalışmalarımda. Hazırladığın için ellerine sağlık!^^

    YanıtlaSil
  2. Tae çalışmalarını zaten çok beğenmiştim, bu halleri de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Bir dahki ders arkaplan temizleme yöntemleri olacak ;)

    YanıtlaSil
  3. harikasın hemen işe koyuluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. hay senden Allah razı olsun mydestiny.. tuttuğunu photoshop etsin inşallah.. yaptığın photoshop kadar altın bulasın emi :) yaaa senin blogunu çok seviyorum hiç sıkmıyo, kasmıyo... rahatlatıyo resmen... bi ara şu nalet wordpressi kullanma dersleride verirmisin?? ama söliyim ben fena halde teknoloji yoksunuyum haberin olsun :D bi gün orasını burasını kurcalarken kendi blogumu göçertecem ondan korkuyorum.. ellerine sağlık my destiny... benim alanımda photoshop çok önemli ama ben teknoloji ile küs kalma konusunda ısrarcıydım takiiiiiiiii senin derslerin başlayana kadar :) şimdi kendi tasarımlarımı photoshopla sunuma hazır hale getirebiliyorum ve pekte bi afilli duruyo yeminlen :) gerçi ilk denemelerimi görmen lazım yerlere yatarsın gülmekten ama olsun onlarıda hatıra diye biriktiriyorum :D ellerine sağlık^^ teşekkürler^^ (deli kızın bohçası)

    YanıtlaSil
  5. Deli kızın bohçası, hoşgeldin bloguma:))

    Yorumun mutlu etti beni, derslerin işe yaraması güzel. İş hayatına bile etkili olmuş ne mutlu bana :D Moda tasarımcısısın galiba^^
    Wordpress kolay aslında, sırf admin paneli pratik diye wordpress'i seçtim ben :D Takıldığın bir yer olursa elimden geldiğince yardım ederim:))

    İlk çalışmalar genelde kötü oluyor bence :D Benim çalışmalarım berbattı! Kendi kendime kurcalıyordum bütün gün. Yapıp siliyordum habire, şimdi keşke silmeseymişim diyorum böylece gelişimimi daha net görürdüm. Sen silme sakla:)
    Dersler devam edecek, takipte kal :P

    YanıtlaSil
  6. merhaba. bu çalışmaları paylaşman güzel. program ben de var ama pek içli dışlı değilim. bloğunda birazcık gezindim ve ara ara da gezincem haberin ola :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloguma hoşgeldin. Bugün keşfettiğim ikinci blog oldun:))

    Madem bilgisayarında hali hazırda photoshop var o halde biraz kurcala, eğlencelidir:)

    YanıtlaSil
  8. çalışmam
    önceki hali; http://3.bp.blogspot.com/_1jG13TbzVjU/SV-MWy66IrI/AAAAAAAAFHs/y2HXcz17Lwg/s1600-h/Dating+Now+Poster1.jpg
    sonraki hali; http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/08/sjs-dating-now-asiandramaqueen-1.jpg
    kalpli arka fonu çok sevmiştim, o yüzden senin verdiğin tiyo çok işime yaradı ;)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Önceki hali çok solukmuş sen el atınca bir canlanmış afiş:))

    YanıtlaSil
  10. evet bunu da yaptım ^^ çabuk bitti. ama joong ki'yle daha bol bol uğraşırım ben nasolsa, ahah :D

    hard light seçtim en son, buyrunuz: http://hikaruivy.wordpress.com/?attachment_id=2402

    YanıtlaSil
  11. Yine başarılı bir sonuç :) Basit bir dersti bu zaten =) Bundan sonra bol bol Joong Ki'li çalışmlar gelecektir senden :D Bu fotoğrafın öncesi ve sonrasına baktığımda joong Ki'den çok önündeki kahverengi bina dikkatimi çekiyor. PS sonrası renk tonu muhteşem oldu :D

    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. aynen benim de öyle. o bina fotoğrafa harika bir hava katmış, biz böyle baby face effect yapınca daha da güzel oldu ^^

    geri kalan dersleri de en kısa zamanda tamamlayacağım sensei! ;)

    YanıtlaSil
  13. Vuaaa~ Çok pratik ve harika sonuçlar ortaya çıkaran bir ders olmuş. Ellerine sağlık çingu, kesinlikle anlaşılır anlatmışsın. Her resimde aynı oranda değişiklik olmuyor, onu fark ettim. Senin kullandığında çok hoş durmuş mesela. Ben de bir kaç tane denedim ve en bariz fark bunda oluştu:

    http://s1143.photobucket.com/albums/n630/kendisi/ps/?action=view&current=fx-Amberncesonra.jpg

    Çok teşekkür ederim, bundan sonra kullanacağım bir yöntem oldu^^

    YanıtlaSil
  14. Benden de bir vuaaa~ Çok güzel bir sonuç almışsın. Öncesi ve sonrasını koyman iyi olmuş aradaki fark inanılmaz. Fotoğrafı onarmışsın resmen :D Sonrası hali çok iyi olmuş. Saçların renk tonu çok hoş görünüyor. Bu yöntem her fotoda aynı etkiyi yapmıyor evet, mesela güneş ışığı olan fotoğraflarda çok güzel duruyor.

    Ellerine sağlık. Her çalışmanın sonunda kullan bence, hatta uyguladıktan sonra fazla olduğunu düşünürsen eğer silginin opacity değerini düşürüp hafifçe silebilirsin istediğin bölgeleri.

    YanıtlaSil
  15. Buyrunuz hocam. :D Ders için teşekkürler, bu yöntemi hep kullanacağım. ^^
    http://img580.imageshack.us/img580/3778/songjoongkielle04copy.png

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş. Sonuç başarılı. ellerine sağlık. Her fotoğrafa uygulamanı öneririm ben de. Güzel bir efekt. Devam:)

    YanıtlaSil
  17. Verimli bir ders olmuştur umarım =))

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^