22 Nisan 2012 Pazar

Çok acayip bir mim..

Ahh ahh nerede o harem mimleri, ödül mimleri? Nelere kaldık, görüyorsunuz. Şöyle eğlenceli bir mim yok ki güzel güzel okuyalım, hevesli hevesli yazalım. Nerede o eski mimler… Birkaç gündür çoğu blogda dolaşan bu mim bana gelecek mi diye merak ediyordum açıkçası. Birazcık saçma bir mim, durduk yere neden yemek olsam şu olurdum bu olurdum diye düşünür ki insan? Mimi başlatan arkadaş ne düşünerek hazırlamış bu soruları acaba, belki de gençlik dergilerinden esinlenmiştir :P Saçma ama yine de eğlenceli olabilir, cevaplayacağım. Mimi paslayan Mikal Zia’ya teşekkür eder sorulara geçerim.

Yemek olsan hangisi olurdun?

-Hmm… Makarna olurdum. Çünkü pratik! Çünkü ulaşılabilir! Ketçapsız yemeyin ama :P

Muzik aleti olsaydin hangisi olurdun?



(Ortaokuldaki flütümün tıpkısının aynısı, hala duruyor:))




-Flüt, ama helvacıoğlu flüt! Ahah :D Elinize alır almaz postacı ve memolinin şarkısını çalacağınız ev halkının başını şişireceğiniz bir flüt bu.

Araba olsan hangisi olurdun?



- Volkswagen Beetle olurdum! Çen şirine! Tam benlik, benim gibi mini minnacık bir araba:)

Aylardan hangisi olurdun?

- Bu soruyu önce ayılardan hangisi olmak istersin şeklinde okuyup “Ayı olmak istemiyorum ki ben, es geçsem mi acaba?” demiştim, yanlış okumuşum neyse ki:) Hmm… Her ne kadar Mart ayında doğmuş olsam da doğduğum ay olmak istemiyorum. Kış severim ben, yağmur severim! Bu yüzden Şubat olmak istiyorum Ocak da olabilir.  Mersin Şubatı tabi bu, kar kıyamet yaşanan bir şubat değil! :)

Ayakkabı olsan hangisi olurdun?



Tembel ve rahatına düşkün biri olarak konvers olurdum tabi ki.

Kıyafet olsan ne olurdun?

- Sorular gittikçe sapıtıyor ahah :D Eşofman olurdum, en grilisinden! :D Üstteki soruya paralel gidelim, uyumlu olalım di’mi ama :P

Renk olsan hangisi olurdun?

- Mavi, kırmızı, siyah… En sevdiğim renkleri saydım size:)

Hayvan olsan hangisi olurdun?



- Bütün hayvanlardan korkarım ben, hepsini uzaktan severim. Korkmadığım hatta elime bile alabildiğim tek hayvan var, o olmak isterim: Uğur böceği! :D Çocukken es kaza elime konduğunda adeta bir kedi köpek muamelesi yapar gezdirirdim hayvancığı:) Şarkısı bile var bu sevilesi hayvanın. Elinize düştüğünde, parmak uçlarınıza kadar gelir ve şarkı başlar; uç uç böceğim annem sana terlik pabuç alacak ♪♫ Aklımda kalan şarkı bu, hatta şarkı bitince dilek tutardık; eğer uçarsa dilek kabul olacak demekti! Çocukken çok batılmışız :P

Şu an okuduğun kitabın 137. Sayfasında ne var?

(Bu soruyu okuyunca gittim kitabı açtım ve şok oldum! Çünkü kitapta yazı vardı! Wuhaaa kitap ve yazı; ilginç! :P Mimi icat eden arkadaşım bu soru tam olmamış, saçma sorular listesinde belki de en mantıklı soru ama yanlış yazmışsın. “Okuduğun kitabın 137. Sayfasından birkaç cümle yaz”şeklinde olabilirdi pekâlâ.) Mimi yazan kişi denk gelip; “Beğenmediysen yazmasaydın kardeşim!” dese haklı, çok eleştirdim :D

Bu kitaba yeni başladım, şimdi 137. Sayfasını yazsam kendi kendime spoiler vermiş olmam mı? :P Tamam tamam yazıyorum ama sadece birkaç cümle! :



“Bir Arap erkek için, Beşir de biliyordu, bir arkadaşını kahve içmeye davet etmek basit ve temel misafirperverlik hareketiydi –evinde olmanın anlamını en güçlü şekilde ifade eden hareketti– ve bunu yapmamak çok derin utancı gösteriyordu. Beşir bu utancı hayatı boyunca hatırlayacaktı.”

(Limon Ağacı – Sandy TOLAN)

Şimdi geldi mim paslamaya, bu mim gördüğünüz üzere birazcık saçma :D Yazamam of puf derseniz hiiiiç alınmam, sizin pasladığınız kişiler de yazmazsa siz de alınmayın:) Hemşerim Harmony, ortalıkta pek göremediğim Narsist Prenses ve Kore Delisi'ni mimliyorum, kolay gelsin çingular.



19 yorum:

  1. harmonyhalmeoni22 Nisan 2012 22:27

    A bu mim ne güzel, ilk kez soru-cevaplı mimim oldu neden saçma olsun? :P Ben beğendim valla, evet arada sapıtık yerler var ama olsun, ilk kez ciddi anlamda mimlendiğimi hissettim. ^^
    Seçimlerin çok hoş, bakalım bende neler var? En yakın zamanda (belki de bu akşam?) yazıyorum unni. :D:D

    YanıtlaSil
  2. Güzel bulduysan ne mutlu sana:)) Bana komple saçma geldi ama yazmış bulundum bir kere :D Yaz bakalım senden neler çıkacak.

    YanıtlaSil
  3. Bu mimi baska bi blogda görûnce ayni bnde senin tepkini wermistim :) ama eglenceli olmus yine.helede su ugur böcegi sarkisi.unutmustum hatirlattin.eski günlere döndüm :)

    YanıtlaSil
  4. Değil mi ama, çok saçma :D Uğur böceğini ben de soruyu yanıtlarken hatırladım:) Teşekkürler^^'

    YanıtlaSil
  5. Memolinin sarkisi tabii ki :) baska bir tane daha vardi cok favori ama suan aklima gelmiyor. Hey gidisi.
    Hayvanlardan korkuyorsun ha! Ben de hayvan gorunca vidalarim gevsiyor, sanki vucudum uc parcaya bolunmuste ortaliga sacilmamak icin kivraniyormus gibi saga sola yatiyor, sekilden sekle giriyor... Hatta kari koca bir cift kumru pencerenin onune yuva yapmislar, icine de iki tane yumurtlamislar, perdenin arkasindan gozu yasli izliyorum onlari, dokunamiyorum cunku :(

    YanıtlaSil
  6. araba ve ayakkabı konusundaki tercihlerini çok beğenmekle beraber şubat ayını seçmiş olman güzel bir incelik:D:D teşekkür ederim-hemen üstüme alındım:D:D

    YanıtlaSil
  7. Arabayla sayende tanışmıştım zaten, o günden beri gözdem:) Doğum günün şubattaydı di'mi, hemen kendine pay çıkarmışsın :P Yine de üstüne alın tabi, neşelililili de şubat doğumlu:)

    YanıtlaSil
  8. Ben postacı ve memoli çalabiliyordum valla, başka da bilmem :D Hayvanları seviyorum ama korkumu yenemedim bir türlü, çocukken böceklerle ilgili birkaç kötü hatıram var bu yüzden böyleyim bence:) Börtü böcekle arkadaş olabilenlerdensin demek ne güzel, korktuğum için hep özenmişimdir böyle insanlara.

    YanıtlaSil
  9. aynen ya ne çalardık memoliyi :) bir de ben samanyolunda da iyiydim. ama şimdii ki
    çocuklar flüt, çamıyor melodika çalıyor sanırım. biz okulda flüt çalanları temsil eden son kuşağız herhalde :)
    ayakkabı seçmine bayıldım :)converse'i hep giymek istemiştim ama ayaklarım düz taban olduğu için topuklu kadar rahatsız ediyor beni .. sanırım uzaktan uzaktan bakışacağız onunla :)
    çok hoş bir yazı olmuş çingu :) limon ağacını da okunmak üzere not ettim :)

    YanıtlaSil
  10. Samanyolu vardı bir de doğru, ben çalamazdım ama çalanları dinlerdim bir güzel. Senin repertuar daha genişmiş:) Şimdikiler flüt çalmıyor dediğin gibi. Konvers giyememene üzüldüm, çok rahat bir ayakkabıdır, gelinliğin altına giyen bile var! :D Limon Ağacı güzel bir kitap, okunması gerekenlerden.

    Tenk yuu! :)

    YanıtlaSil
  11. şubat güzel bi ay cnm:D:D o araba enfes çok tatlı bişey bende istiyorum ondan ve araba olsam kesinlikle bende o olmak isterdim:D:D

    YanıtlaSil
  12. Böyle saçma sorulara yine de olabildiğince mantıklı cevaplar vermişsin unni :) bakalım ben ne kadar saçmalayacağım :D

    YanıtlaSil
  13. Ben de istiyorum o arabadan ama araba kullanmak ilgimi çekmior pek, şoför lazım bana =D

    YanıtlaSil
  14. Kafa dağıtma konusunda işe yarıyor aslında bu mim :D Bekliyorum yazını ;)

    YanıtlaSil
  15. tamam sen arabayı al ben sana şoförlük yaparım:D:D gerçi benimde bu aralar ilgimi motorlar çkiyor arabadan ziyade ama olsun:D:D

    YanıtlaSil
  16. Olabilir, bunu düşüneceğim :D

    YanıtlaSil
  17. hakkaten o son soru bildiğin spoiler, mim için kendini feda ettin ya helal :D :D :D

    ben en iyisi 137. sayfaya geldiğimde yazayım mimi :D

    YanıtlaSil
  18. Mim çok güzeldi, dayanamadım bastım spoileri :P ahah :D Çok mantıklı :D

    YanıtlaSil
  19. Flütü şimdi bende hatırladım Ah helvacıoğlu flütü ne günlerim geçti senle beee
    limon ağacını bende okudum çok güzel bir kitaptı :))

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^