25 Nisan 2012 Çarşamba

Canlı post!

Az önce gelişen bir şeyi en canlısından aktarıyorum. Oturmuş Öyle bir geçer zaman ki’yi izliyoruz, Soner intihar etti edecek…. Babam teee geçen sezon finalini, Soner'in ölümsüz kardeşinin intihar ettiğini hatırlayıp bana sıkı bir kahkaha attırmış falan filan...

O sırada abim bücür cadı gibi burnunu oynatınca ben; “Tabi baktın burnun büyük, bir tek nefes alma işlemini görmesi seni rahatsız etti; bir de büyü yapayım dedin, haklısın!” dedim.

Abim ise; “Eğer ben minik burnumla büyü yapabiliyorsam sen o burunla kıyameti koparabilirsin!” dedi. (!)

Alın size sendrom #3 :D

13 yorum:

  1. Ahahaha abine bayılıyorum XD

    YanıtlaSil
  2. Şöyle zekice laf sokma yeteneğim olsa başka şey istemezdim :D

    YanıtlaSil
  3. uuvvvv... çok sert! xD abin de fenaymış hani :D

    YanıtlaSil
  4. Sen bu sendrom olayını baya geliştirmişsin.Her laftan bir sendrom üretir oldun :) Abinin de iyi reklamını yapıyosun bu arada, popülaritesi seni geçecek :D

    YanıtlaSil
  5. Ev halkı sağ olsun itinayla sendromlarıma değinince ben de buraya taşıyorum durumu :D Abimi daha önce bloga ifşa etmişliğim olduğundan rahat takılıyorum :P

    YanıtlaSil
  6. Abim yazdığını görünce hadi bakalım bu sefer yine ne demiş bakalım diye kopmaya hazır bekliyorum :) Yine bizi şaşırtmayıp diyeceğini demiş ahahaha ^^

    YanıtlaSil
  7. Aslında benim abim Cim Yılmaz :P

    YanıtlaSil
  8. o burun benim sendromlarım arasında da var. karadenizli bi ailenin kızı olduğum için ailedeki herkesin burnu büyük ama benimki gibi değil hiçbirinin. herkesinki tam bildiğin karadenizli burnu gibi uzun ama benimki yumruk yemişim gibi yayvan. bi farklılık bende olduğu için de doğal olarak dalga konusu hep benim. bak yine hatırladım ben bi depresyona girip geleyim en iyisi T_T

    YanıtlaSil
  9. Siz de yine diğerlerinin de burnu büyükmüş, biz de bir tek ben öyleyim; üvey miyim neyim anlamadım ki.. Durum böyle olunca haliyle evin neşe kaynağı burnum oluyor! :D

    Kendi sendromlarımla sizin de sendromlarınızı tetiklediğim için üzgünüm çingu =)

    YanıtlaSil
  10. "cim yılmaz" haha bayıldım buna:D abin apayrı bi dünya:P

    YanıtlaSil
  11. Duygularım incindi niçın gülüyorsunuz sayın okuyucu :P :D

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^