1 Nisan 2012 Pazar

Seviyorum seni kadın!

City Hall izliyorum şu sıralar.

"Gelecek yıl şanslı olursam bu çocuklardan biriyle çıkacağım"

(Ben de! :D )




"Eski sevgilim tıpkı Hyun bin'e benziyordu. Aynı thumbelina gibi beni cebine koyup yanında taşımak istediğini söyledi."



(İlkini hoşuma gittiği için paylaşıyorum ikincisini ise Hyun Bin ve Kim Sun Ah'nın birlikte rol aldığı My name is Kim Sam Soon'a gönderme olduğundan paylaşıyorum. Çok sevimli. :) Kim Sam Soon'da buna benzer bir replik vardı, Hyun Bin söylüyordu. Kadın haklı yani! :P )
Sakın spoiler vermeyin daha 7. bölümdeyim! :))

15 yorum:

  1. Bayıldım bu fotoğraflara ve bende başlayayım hemen ne duruyorum demek istiyorum (:

    Ah be unni içimizden biri gibisin seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öneriyorum, Seun Won & Sun Ah atışmaları çok eğlenceli. Birbirlerine o kadar uymuşlar ki, seyretmeye doyamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu kadini cok seviyorum. Ama sanki cok estetik ameliyat yuzunden mimiklerini kaybetmis mi ne? Ozelikle Scent of a Woman'da aglarken sadece dudaklarini bir parca kimildatabiliyordu. Gordugum en cirkin aglama sahnesiydi mimiklerini kullanamadigi icin. Yine de siradisi rolleri kabul edip, ses tonuyla ve jestmimikleriyle hayata gecirebilmesi onu en sevdigim Koreli aktris yapiyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben neden bu kadının estetikli olduğunu bilmiyordum yahu :// Fotoğraflarını inceledim, üzüldüm. Yine de seviyorum bu kadını, oynayacağı rolü iyi seçiyor. Ağlama sahnelerinde dediğin gibi ağız yapısında bir değişiklik oluyor o kadar. İzlerken aklıma estetik gelmemişti hiç.

    YanıtlaSil
  5. Benim en sevdiğim kadın oyuncudur Sun Ah. Bayılıyorum ona, hem de deli gibi. Bu sahnelerde çok gülmüştüm aha :)
    Şimdi yeni dizisini merakla bekliyorum^^

    YanıtlaSil
  6. Sevilmeyecek gibi değil. Her sahnesi ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Önerdin, merak ettim.. Dayanamadım bi kaç bölüm izledim.. Beğendim:D Haha süper oldu:D bak bu da yazılacaklar listesinde:D:D

    YanıtlaSil
  8. Aa şimdi sen benden önce bitirip yazarsın! :P 10. bölümdeyim daha, çok eğlenceli gidiyor. Haa bu arada beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  9. bu diziyi izlemeli miyim ki? gerçi senin beğendiklerin güzel çıkıyor. (örn: can you hear my heart) =]
    rooftop prince'i izliyorum şu aralar. İzlemediysen tavsiye ederim.
    Bu diziye de el atmalı o vakit =]

    ayrıca en baştaki resme bittim. :D

    “Gelecek yıl şanslı olursam bu çocuklardan biriyle çıkacağım”

    ama benim yarim orada yok. :D

    YanıtlaSil
  10. İzlemelisin çingu, çok eğleniyorum izlerken. Politik bir yanı da var dizinin ama şimdiden söyleyeyim, sonra sıkıldım diye bana gelme. Ben her türlü severek izliyorum, politik sahneler de güzel; Kim Sun Ah ve Cha Seung Won'un sahneleri çok ama çok güzel! Rooftop Prince güzel çıktı galiba, her yyerde diziyle ilgili bir şeyler görüyorum.

    YanıtlaSil
  11. o zaman izleme listeme ekliyorum . :))

    rooftop prince'in ilk 4 bölümü altyazılı halde var ve çok eğlenceli. olaylar 2. bölümde başlıyor. çok ama çok eğlenceli bir dizi. annemle birlikte yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyoruz :)))

    YanıtlaSil
  12. Ben de Rooftop Prince'ı izleme listeme alıyorum ;)

    YanıtlaSil
  13. bende şu sıralar bu diziyi seyrediyorum ve bayıldım özelliklede protesto sahnesine. Bende şansım yaver giderse seneye o çocuklardan biriyle çıkabilirim :D Bide gece yoga sahnesini seyrederken nasıl kahkaha atmışsam yan odadan abim geldi:D

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Özge, yorumun sayesinde blogunu keşfettim; takipteyim bundan sonra :)

    Dizi baştan aşağı güzel valla, çok severek izledim. Daha uzun olsaydı keşke:) Yoga sahnesinde ben de süper bir kahkaha patlatmış olabilirim! :D İyi seyirler.

    YanıtlaSil
  15. [...] en iyi dizilerdendi. İzlerken sahneleri paylaşmamak için kendimi tuttuğumu bilirim :) Şurada dayanamamış küçük bir post yayınlamıştım hatta… Yine de ilk iki bölüm biraz yavan [...]

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^