12 Ağustos 2015 Çarşamba

Bir barajın bu kadar güzel olabileceğini bilmezdim!

Tarsus barajı
Köprüde yürüyüş yaparken çektiğim bir kare
Cehennem sıcağını yaşadığımız bir Ağustos günü Ankara'dan gelen ailemizin diğer üyeleriyle birlikte haydin pikniğe gidiyoruz dedik ve yollara düştük. Tarsus şelalesi ve barajını daha önce hiç görmemiştim. Geçtiğimiz haftalarda abimler bir iş için Tarsus'a gittiğinde gezmişlerdi. Beni de çağırmalarına karşın bir baraj ne kadar güzel olabilir ki kafasında, üşengeçliğimin de etkisiyle gitmemiştim. Sonradan çektikleri fotoğrafları görünce oha ne güzel yermiş tepkisi verdiğimi kabul ediyorum! 

Tarsus devlet parkı yürüyüş
Sağ tarafta ucu görülen baraj köprüsünde yürüyüş yapmaya giderken.
 Mavili-kırmızılı kişi ben oluyorum! Selvi boyumdan tanımış olmalısınız ;)) 

Yürüyüş çok eğlenceliydi, köprünün bir noktasında aşağıdan şırıl şırıl akan sular yüzümüze hafiften sıçrarken çıkan ses kulağımızı müthiş bir şekilde doldurdu. Çok sevdim! Baraj suyunda deli gibi yüzen eğlenen insanlar vardı. 

eshab-ı keyf mağarası
Eshab-ı Keyf mağarası. Profili gözüken ziyaretçi amcayı kendimce sansürledim.
Eshab-ı Keyf mağarası daha önce defalarca gidip gördüğüm, dokunduğum bir yer :) Bu defa içerisi daha sakindi, mağaranın derinliklerindeki birçok deliğe, oyuğa adım attım. Görülesi bir yer. 

Maalesef şelaleyi görecek vakit ve hal kalmadı bünyede. Yine yeniden göremedim şu şelaleyi. Bir dahakine kısmet olur belki :) Geçen hafta abimlerin yaptığı ziyaretten bir şelale görüntüsüyle yazıyı kapatıyorum efenim. 

tarsus şelalesi
Nasıl güzel görünüyor, di'mi? 
Sağlıcakla!

2 yorum:

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^