25 Ağustos 2015 Salı

Küçük Kara Balık [Alıntı]

küçük kara balık
Küçük kara balık - nihayet okudum seni!

"Şunu öğrendim ki balıkların çoğu yaşlanınca ömürlerini boşuna geçirdiklerini söyleyip yakınırlar. Sürekli sızlanıp herkesten şikayet ederler. Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?"

"Her an ölümle yüz yüze kalabilirim ama yaşayabildiğim sürece ölümü karşılamaya gitmem gerekmez. Bir gün ister istemez ölümle karşılaşacağım; bu önemli değil. Önemli olan benim yaşamamın veya ölümümün başkalarının yaşamını nasıl etkileyeceği…"


Kitap amcayla dede arası mahalle sakini'nden geldi. Sahilde oturup bir çırpıda okumuş, çok beğenince bana getirmiş :) Sevildiği kadar varmış kitap. Alıntı yaptığım yerleri özellikle çok sevdim. 

7 yorum:

  1. ay ben de kışın okmuştum çok güzel yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel alıntılar olmuş ....kardeşime almıştım okuma fırsatı olmamıştı ama okumam gerekmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir seçim yapmışsın, kardeşinin ufkunu açacağından eminim. Birkaç yılda bir okumalı insan bu kitabı :)

      Sil
  3. Çook zaman oldu ben bunu okuyalı... küçük kara balık :) '''Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?" en sevdiğim yeri :) alıntılarına cidden bayıldım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım o alıntıya, hayat boyu hatırlanası bir laf etmiş Kara balık :')

      Sil
  4. güzel bir kitaba benziyor. alıntılar için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^