3 Ağustos 2015 Pazartesi

Çen germé!

mersin hava durumu
Ölezem!
Nem oranı düşük bugün, sadece %39 ama hala çok nemli çok sıcak. Yaz mevsiminin şu saçmalığını görüyor musunuz?! Klimalı ortam candır, pervane canandır ama ya otobüsler, sokaklar? Saat 6'da akşam serinliğinde dışarı çıkmam gerekiyor ama emin olun akşam serinliği diye bir şey olmuyor bu memlekette. Yayla lazım herkese, Haziran başı Eylül sonuna kadar yaylalara gideceksin, mis! 

Sonbahar, kış mevsimini iple çekiyorum. 


*Çen germé: Ne kadar sıcak demek :)

4 yorum:

  1. Bazen evde otururken ani yoğun bir terleme geliyor bana,o kadar çaresiz ve mutsuz hissediyorum ki isyan edesim geliyor ya:( Birde akşamları daha mı sıcak oluyor bilinmez akşamları ericem sanıyorum cidden..Bende bulsam birini,gideceğim Giresun yaylalarına hem fındık da toplarım.:) Ah cidden çen germé!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o his bana da hep geliyor sorma :// Bazen o kadar sıcak oluyor ki evdekilere "Ağlayacağım şimdi!" diyorum gülüyorlar bana :) Yayla candır ya hele ki karadeniz yaylaları nasıl güzeldir Allah bilir :) Ruhumda emekli olup yayla hayatı yaşamak isteyen yaşlı bir teyze var :) Ağustos bitse biraz serinleyecek havalar inşallah dayan çingu :)

      Sil
  2. ha haaa mersin nemli de miii. yok mu sizin yayla eviniz yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acımıza tuz basma lütfen, yayla evimiz yok :D

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^