16 Ağustos 2015 Pazar

Sil Baştan yaşasaydın eğer..

... Aynı hataları tekrar yapar mıydın?

Sil Baştan
Kitap biraz yıpranmış olduğundan, iç sayfadan foto ekledim =) İç sayfa da içler acısı gerçi..
Sil Baştan kitap yorumlarına bakmadım ama şu an feci merak ediyorum kitapla ilgili yapılan okuyucu yorumlarını zira benim için pek ilgi çekici bir kitap olmadı. Kitabın konusu, 43 yaşındaki Jeff Winston iş yerinde ani bir kriz geçirir ve hayatını kaybeder. Tekrar gözlerini açtığında kendini 18 yaşındaki haliyle bulur. Üstelik yaşadığı tüm 25 yılı, geleceği hafızasında kanlı canlı bir şekildeyken. 


Geçmişte yaptığınız hataları bilerek aynı hayatı tekrar yaşama şansınız olsa ne yapardınız sorusuna cevap veren bir kitap. Jeff olayın şaşkınlığını atlattıktan sonra geleceği yaşamış olmanın avantajını ana uygular ve hemen ilk iş yüklü miktarda para kazanacağı bahisler oynayarak maddi durumunu iyileştirir, deli zengin olur. Yalnız bu esnada ben olsam aynı hayatı tekrar yaşamak zorunda kalsam herhalde maddi açıdan yine aynı durumda olurdum diyorum. Adam mübarek at yarışından golf'e, golf'ten beyzbola kadar her spor dalına ait şampiyonlukları, galibiyetleri biliyordu ve haliyle parayı vuruyordu. Çok sıkıcıydı her defasında parayı yakalaması ama zaten olay bu değil.

Kitap konu olarak iyi fakat nedendir bilmem beni pek sarmadı. Aynı hayatı defalarca tekrar yaşamak zorunda kalan Jeff'in yaşamı bana sıkıcı geldi. Kitabı da yersizce kötülemek istemiyorum esasen, çok kolay okunan bir çırpıda biten ilgi çekici bir içeriği var. Sadece sonu hüsrana uğrattı beni diyebilirim. 


2 yorum:

  1. okudum heycanlıydı ama evet daha iyi gerilimler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın heyecanlı ama yeterince iyi değildi :) Yine de farklı bir konusu olduğundan okuduğuma memnunum.

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^