18 Ağustos 2015 Salı

O ne biçim hanek?

Yıllarca görüşmezsin. Çünkü aranda zaten her gün birbirinizi gördüğünüz zamanda da dahi olmayan bir mesafe vardır. Yıllar sonra karşılaşırsın, ilk söylediği şey: Vefasız! Pardon? Selamlaşma ve hatır muhabbetinden öteye gitmeyen arkadaşlığımız neden birden bire vefasızlıkla suçlanıyor anlamıyorum, üstelik yapmadığımı söylediği şeyi kendisi de yapmamışken.. Eşşek kadar olduk hala böyle şeyler oluyor. Ben aramadım da sen her gün aradın mı sanki?! Yahu biz seninle yediği içtiği ayrı gitmeyen, her daim iletişim içinde olan etkinlikten etkinliğe koşan kişiler değiliz ki! 


Dudağımda kocaman uçuk, silkonlu gibi etrafta dolanıp üstüne dıbık dıbık nemliyken karşılaştığım sahne budur işte. Artık hemen yapıştırıyorum lafı: Sen de aramadın ama hiç?

Bugün böyle geçiyor işte. Bedbaht blogger saçma bir günden saçma bir durumu bildirdi efenim. 

Hanek ne demek diye soranlara: "Laf, söz" anlamına gelir ve Gaziantep'te kullanılır. Anteplice bir kelime :) 

6 yorum:

  1. Bu durum için bir de şöyle soru var: 'Nerdesin yahu öldün mü kaldın mı?'

    Hayır yani seninle görüşümüyoruz diye ben niye ölüyorum dingil?!

    sen öl esas :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha çok doğru söyledin :D Her versiyonu uyuz.
      Görüşmediğimizin farkında değiller galiba.

      Sil
  2. Bende şakayla karışık lafımı sokarım böyle bir durumda :D Ama çoğunluğu görmezden gelmeye çalışıyorum ne yalan söyleyeyim. :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben önceden görmezden gelir geçiştirirdim ama artık ya direkt pat diye söylüyorum ya da şaka yollu bir şeyler söylüyorum :D

      Sil
  3. Ben aslında yoğum diyemiyor muyuz bunlara? :D Bir de alttan alırsan üste çıkmalar vardır o konuşmaların sonunda. İnsana insanlık yaramıyor ya hu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazım =D Pişkinlik yapıp üste çıkanlar oluyor evet ama zaten her türlü sıkıntılı oldukları için bir şekilde o an kurtulmak gerekiyor durumdan. İster geçiştir ister alttan al ister laf sok :D Ay bazn de topluluk içinde yapıyorlar böyle zor tutuyorum kendimi saygısızlık yapmamak içün O.o

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^