2 Ağustos 2015 Pazar

İzlemeyin #3 > The Time We Were Not In Love

seni sevmediğim zamanlar
Afişlerini ne çok sevmiştim oysa..
Geçtiğimiz günlerde ilk bölümü hakkında bilgi verdiğim The Time We Were Not In Love ilk 6 bölüm yayınlandı, yeppudaa'da paylaşıldı ben de ilk bölümden beri takip ediyorum lakin dizi bir türlü temposunu yükseltemedi.  Ve maalesef uzun zaman sonra bana #izlemeyin temalı bir yazı yazdırmak zorunda kaldı meşhur the time we were not in love... Sükut-u hayal

İlk bölümden bu yana inanmayacaksınız ama dizi hep ama hep aynı tempoda ilerledi. Öyle ki bundan sonraki bölümlerde de aynı şekilde devam edeceğini düşünüyorum. Esas adamımız Won ile esas kızımız Ha Na ezelden beri arkadaş hatta ezelden beri birbirlerine karşı duygusal bir şeyler hissediyorlar fakat bir türlü aradan geçen onca yıla onca tecrübeye onca kalp kırıklığına ve yaşanmışlıklara karşın birbirlerine karşı adım atmıyorlar. A-ta-mı-yor-lar! 


Won yine kadına göre daha iyi ama yok tık yok her ikisinde de. Yan karakterler gelip gidiyor habire, rekabet ortamı oluşuyor ilan-ı aşk sahneleri için zeminler hazırlanıyor ama yok olmuyor! En son ben ekrana dalıp yeter ulen aşıksınız birbirinize diyeceğim o olacak. 

Ha Na ile ilgili bariz bir aşk durumu izlemedik henüz, daha çok Won haricindeki eski aşklarını izledik durduk. Her seferinde hayal kırıklığı yaşamış. Won'a karşı aşık olduğunu belli edecek bariz sahne henüz yok. Won cephesinde ise her şey açık ve net fakat dediğim gibi adım atamıyor adam. 

Dizi daha kendini ikinci bölümünden belli etmişti esasen ama ben şans vermek istedim biraz daha izleyeyim dedim. Ta ki bugüne kadar. Muhtemelen dizi finale bir iki bölüm kalana kadar aynı çizgide devam edecek ve finale yakın düğümleri çözüp (hangi düğüm?!) ikiliyi birbirine karşı açık açık konuşturacak, mutlu sona gidecek. Ama sabrım var mı o kadar? Nooo! 

Bir de bugün tuhaf bir şey oldu. Dizinin yeni bölümü gelmiş mi diye yeppudaa sayfasına baktım, altıncı bölümün gelmiş olduğunu görünce indirdim. Altıncı bölümün sonlarına doğru beşinci bölümü izlemediğimi fark ettim! Bunu da dizinin gidişatından değil, bilgisayardaki dizi klasöründe beşinci bölümü göremeyince anladım. Bir bölümü yanlışlıkla atlamama rağmen konuyla ilgili hiçbir şey kaçırmadım. Öyle düz bir dizi!!! 

Velhasıl kelam dizi konu ve ilerleme bakımından hep fazlasıyla düz bir çizgide ilerliyor. Ben böyle düz ilerleyince hep bir tempo yükseltecek bir şeyler bekliyorum haliyle olmayınca da sıkılıyorum. Diziyi an itibariyle bırakıyorum. Han Ji won ve Lee Jin-Wook hatrına bile katlanamayacağım diziye. Aynı seyirde ilerleyen, entrikasız, sakin tempolu dizilerden hoşlanan varsa dizi ideal ama daha hareketli tempolu dizilerden hoşlananlar için dizi tam bir sıkıcılık abidesi! 

İzlemeyi düşünenler diziyi listesine alanlar... Ne desem bilemedim şimdi pek önermiyorum açıkçası ama yine de diziye bir iki bölüm şans verebilirsiniz tebikisi. Amann izlemeseniz de olur boşverin. 

Daha önce izlemeyin etiketiyle paylaştığım yazılara kötü yorumlarlar gelmişti diziyi sevenlerden, bu diziye o kadar ağır yorumlar gelmez bence ama yine de fikrime katılmayan "Bence dizi çok güzel" diyenler olacaktır elbette. Saygı duyuyorum. Lakin siz de benim görüşüme saygı gösterin ve lütfen küfür içerikli yorumlar yapmayın :) 

Daha önceki #izlemeyin temalı yazılarım:




2 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum; izlenmesi zaman kaybı rutinlikten çıkamamış yılın fiyaskosu bir drama oldu benim için. Halbuki nasıl büyük beklentilere girmiştim hakkında. Tayvan versiyonuna bayılan bir insan evladı olarak kore versiyonunun çok daha iyi olacağını düşünüyorken resmen büyük bir hayal kırıklığı oldu benim adıma. Hatta artık izlemiyorum bile, bıraktım. Bu kadar iyi bir hikaye ve oyuncularla nasıl böylesi bir yapım yapılır anlam veremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerine aynen katılıyorum ve hemen şaşırıyorum: Aa Tayvan versiyonu da mı varmış?! :O Kore versiyonu büyük umutlarla kadrolarla başlayıp tırt çıktı. Tayvan versiyonunu merak ettim belki izlerim.

      Bu arada blogunu da keşfetmiş bulundum an itibariyle :)

      Sil

Hu hu!
Pek sevgili blog ziyaretçilerim. Lütfen sadece blog linkinizi bırakıp kaçmayınız. Kullanıcı adınıza tıkladığım zaman zaten blogunuza ulaşabiliyorum ben :) Blog linki yazıp kaçan ziyaretçilerin yorumlarını spam olarak işaretlediğimi bilgilerinize arz ederim^^